Antradienis, 29 balandžio, 2025
PagrindinisGyvenimasŽinios apie svarbiausius savaitės įvykius lengvai suprantama kalba. 2024-09-18

Žinios apie svarbiausius savaitės įvykius lengvai suprantama kalba. 2024-09-18

(390) Žinios lengvai | S01E06 – YouTube

Seimo rinkimai Lietuvoje.
2024 metų spalio 13 dieną vyks Lietuvos Seimo rinkimai.

Prezidento rinkimai Amerikoje.
Amerikoje vyko kandidatų į prezidentus debatai.

Būsto paskolų įmokų mažėjimas.
Europos Centrinis Bankas pranešė, kad sumažino būsto paskolų įmokos dydį.

Sportinis medalis.
Lietuvoje pirmą kartą vyko kurčiųjų buriavimo čempionatas.

Susiję straipsniai

Lietuva

Pasaulis

Sportas

Gyvenimas

Kultūra